Lite update kanske?


jahaja, ligger tvärsjuk + att min ryggjävel har pajat totalt nu, fy! :/
ska ringa läkarn imorn & se om ja kan få nå smärtstillande eller så.
står seriöst inte ut me detta.. sen förstår ja inte va som hänt me mig..
ja blir nästan aldrig sjuk.. men nu, nu är ja sjuk hela tiden ist :s
& de är lagom roligt när man inte kan ringa & sjukanmäla sig.. men de löser sig väl.
har iaf hämtat hem min molly nu, som har varit iväg på uppfostran :)
& hon är en helt annan hund, men till de bättre & tina (som haft henne) har gjort ett super jobb :)
sen har ja ju hämtat hem ett marsvin åt mig också :) lilla rudolf som vi kallar honom.
bilder kommer på honom inom kort.. men ja, de va nog allt ja hade att säga idag (?)
ni har förresten blivit värdelösa på att kommentera :/ skärpning!
hörs när vi hörs, puss :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0