Helgen

Fredag: duscha o gick upp till mia, sminkade henne, sminkade mig, gick hem till mig o böt om. Sen knalla vi upp o mötte moa. Satte oss i backen ett tag. Robin o keith kom o vi tog sällskap me dom ner på stan. Ja, mia o moa gick o satte oss på scen i hamnen, sen kom robin o dom tillbaka. Gick ner till 7/11, mötte mattias mfl på vägen. Mia gick hem, ja o moa gick o käka, sen blev de alldeles för kallt att va ute. Hon gick hem till sig o ja till mig. Somnade nästan på en gång.
Lördag: upp relativt tidigt, nicke o co kom o hämta upp mig o linus. Åkte iväg till igelfors o hämta bil åt nicke, sen hemåt igen. Stannade till hos ewa i åmmeberg, gosade me nalle o dante medans dom andra bar grejer. Hem, åt, la mig o sov ett tag. Klädde på mig o gick upp till moa, gjorde mig iordning, börja dricka lite. Massa musik o mer dricka, sen ner på stan. Blev kvar där, mötte nåra omogna nötter som inte hade bättre för sig än o klandra andra, de kan inte va lätt o va så avundsjuka alltså ;) Kom hem sent.
Söndag: vaknade sent, gick ner till mamsen, linn, emil o nasse i hamnen o åt glass :) Kom hem o åt lite mat, gick o la mig o vakna nyss. Får se va resten av kvällen har att erbjuda, tror babe ska tatuera sig lite, ja vill också! Sen kanske de blir en liten promenix :)

Bilder kommer så fort ja har tillgång till att lägga in dom..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0