i can only tell u what it's feels like!

fyfan, tänker tillbaka på allt, på oss, på dig & det vi hade.
ja inser att det aldrig kommer bli så, någonsin igen.
så satans långsikta & envisa båda två.
ja vet att ja inte är perfekt, men vem fan är det?
mitt beteende kan ja inte förklara nu, & kommer nog aldrig kunna.
men om ja bara kunde ta mig mod till att försöka.
men faktiskt, du har lite att be om ursäkt för du med, inte bara ja som felat.
du har spottat på mig tillräckligt, ja vill ha dig i min omgivning..
men ja vet inte om varken hjärta eller själ orkar.
för du fattar inte, du fattar ingenting!
det vore mycke lättare om du åtmindstånde kunde försöka förstå, iaf lyssna.
men du har ersatt mig, ersatt mig med någon annan.
du sa att du aldrig skulle göra det, aldrig. & ja fick rätt, inte du!
ja sa att det kommer du visst att göra, & att ja inte ville höra.
& vad var det ja sa? vem var det som fick rätt?
du vände alla mot mig, alla ja behövde, men det fatta du inte.
så länge du fick beklaga dig & att folk tyckte synd om dig så var du nöjd.
men du tänkte aldrig sålångt att ja kanske också behövde någon, för mig sket du i.
för den enda du tänker på är dig själv & ditt ego, thats it!
& ja pallade det inte då, & kommer inte göra nu heller, eller aldrig någonsin.
samtidigt känner ja att ja behöver dig, varför? ja vet inte..
ja hatar dig, föraktar & till&med avskyr dig! men magen håller inte med.
samtidigt som dessa känslor bubblar så älskar ja dig fortfarande..
du har satt dina spår & ja älskar dig! din doft, din röst, dina andetag, dina ögon....
ja har det så bra utan dig, men ändå känner ja såhär! varför? insane!

Kommentarer
Mowa :)

Nu fattar jag inte, äre den vi prata om i skolan förra veckan? Gnällpetter If you know what I mean?? löööv ya! <3

2011-03-24 23:22:08
URL: http://mooaass.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0