Hjälp, jag är en fisk!



Ja & babe har precis kollat på denna film, klockren :p
Fast hade iofs förväntat mig lite mer utav den, men den var helt klart värd att se! :)

På tal om andra bananer så har min kamera gått sönder, & ja har ingen mobil med kamera..
Därför det inte kommer upp några nya bilder här för tillfället :/
Men så fort ja fixat det så kommer det komma massor med bilder, ja lovar!
Nej, nu ska ja ta & fixa lite, blir spännande & få svar på alla mina mail!
Vill inte avslöja något just nu eftersom ingenting är klart än, men håll utkik så får ni se :)
Hörs sen, puss

Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!:)

Just nu har jag 6st tävlingar på bloggen. Hoppas någon tävling passar dig och att du vill vara med och tävla!<3

http://adaras.se/2011/march/fargglatt-fran-houseofyaya.html#comment



Det räcker oftast med bara en liten kommentar! ;D

Om du inte vill ha reklam ber jag om ursäkt!

Kram

2011-03-07 00:01:38
URL: http://adaras.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0