Helvetes internet!


sorry för dålig update idag, men mitt internet vill inte sammarbeta alls :(
här har ni bild på min hårfärg  för tillfället :p har ju lovat länge att visa.
nu så tror ja dock det ska funka, får la se hur länge. men hinner iaf med detta inlägg idag.
dagen idag har gått fort som fan :s varför vet ja inte, har knappt gjort nånting.
duschade & gjorde mig iordning förut, sen for vi ner till hallsberg.
mötte upp världens bästaste ewe :) <3 talade lite osv.
sen körde vi lillebruur till en vän & efter det for vi hem igen.
suttit på google nästan hela dagen efter det, kollat lite startkit till mitt hemliga projket :)
har satt mamsen i arbete också, det kommer bli toppen de här :)
kollade också efter lite fakta & sånt ang. bröstförstoring samt lyftning.
det är något ja absolut ska göra! men ja vet inte om ja har någon större lust att lägga in "inlägg".
håller på & letar efter en annan metod, se om ja hittar något. någon som har tips?
jaja, nu blir det lite kvällsmat & sen ska ja baka en kladdkaka.
sen väntar ja & ser vad kvällen har att erbjuda..

hoppas på att en vän, en speciell vän ringer, fast med min otur händer det garanterat inte.
men ja kan inte låta bli att hoppas, hade varit så himla kul att träffa h*n..
wellwell, vi får väl se.

verkligen hatar att sitta fastlåst i denna jävla skog hela tiden.
blir på så dåligt humör av att veta att man inte kommer någonstans osv..
ska bli så fruktansvärt skönt att komma härifrån! fyfan!
hörs sen förhoppningsvis, puss så länge!

Kommentarer
Marie

Du var fin i blont =)

2011-03-12 15:31:49
URL: http://eliiassmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0