helgen


jodå det blev skofabriken i mullhyttan igår ist för hällabrottet (:
fan va kul vi hade! (y) förfest hemma hos någon kalle först. haha, spännande! :p
sen åkte vi iväg, träffade issa, mahlin, victor, pelle mfl, skitkul :)
dansade röven av mig :p & vart allmänt full & glad. kom hem runt 05 imorse.
bakfull för första gången i hela mitt liv idag, tur min babe var snäll & köpte cola åt mig :)
annars hade ja nog aldrig överlevt dagen såhär långt. fick lite chips & så med.
så nu har ja laddat upp för en film, så jävla ont i ryggen så ska krypa ner igen.
laddar upp bilder från igår imorgon, orkar inte nu, går så jävla segt!
så vi hörs imorn, puss

Kommentarer
» j є и и ı ƒ є я ♡

SVAR tack desamma ^_^

& tack igen! :)

2011-03-21 13:39:36
URL: http://prettyasme.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0