helgen som var!

fredag - satt hemma hela dagen/kvällen & gjorde inte så mycke. film & la mig tidigt!
lördag - kvällen såg mörk ut, men det löste sig till slut, köra åt carina & co.
mamsen följde med, & så plockade vi upp niclas. hade suuuperroligt verkligen!
bilfärden från karlskoga klubben & till askersund var hemsk...
bilen koka mm, & precis när vi svänger in i askersund dör den helt & hållet - spännande :p
carina & linus hoppa ur & skulle putta, & ja med mitt storta hjärta ville hjälpa till.
hoppar ut i farten & slår ikull (förutsägbart!), hade ja dock vetat att det gick i den hastigheten...
hade ja aldrig gjort det, slutade med en krossad armbåge & nästan en resa till akuten.
vilket gör att ja känner mig invalid i höger armen, från armbågen & ner till handflatan..
det är svullet så det är ca 3 gånger större än i vanliga fall, rockigt! men kul hade ja iaf!
söndag - kom hem 06,30 på morgonen, la oss ganska direkt, sov till ca 14.
upp, käkade & så gick vi alla & la oss igen, upp igen runt 19,50 - helt död!
hann se en film & käka lite sen la ja mig igen, armen höll på & ta död på mig!

ja det var nog allt ja hade att berätta, är lite sur/ledsen/besviken & arg just nu.
det händer lite mer i helgen än vad som står här men inget ja vill dra upp.
därför ja är lite off så att säga, menne, ja återkommer!
om inte annat med en massa musik & film.
see yah! puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0