happyface! :D

jaaaaaaaaaaaa, nu har min skinnjacka kommit! :D
babe var ner till hallsberg & hämtade ut mitt resterande paket från bon prix,
som posten personalen hade slarvat bort! fick ett samtal ang. det tidigare idag.
öppnade överlycklig när han kom hem, älskar ket! :D
där i fanns bl.a mina 2 resterande tjocktröjor ja väntat på, min röda väska :D
en tigerrandig översize-topp, bhar & sist men mest efterlängtad... min skinnjacka!
gud så ja väntat på den. i&med att ja har velat haft en så himla länge.
så nu är ja på tipptopp humör :) fixar det sig med hällabrottet imorgon så vet ja exakt hur ja ska se ut ;)

över till dagen nu då. kom iväg till skolan imorse, dock sent & det skyller ja på äckelvädret för!
såg först 'i rymden finns inga känslor' som ja tycker är helt värdelös!
efter det kom det en kille + hans spec.pedagog & hade föreläsning ang. asperger, spännande.
sen var det dags för lunch & för att komma hem tidigt satt vi & gjorde 'testet' i matsalen :p
väl hemma slogs en film igång, 'the last song', fan vad ja grina!
var iväg & handla med mamsen & babe & nu sitter ja här & fixar lite.
får se vad resten av kvällen har att erbjuda :)
vi hörs garanterat sen, puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0