...

shit, satt & kollade gamla kommentarer.
denna berörde mig än en gång, även om den inte ska det! :(

åhh Sötnos <3 Önska verkligen jag kunde ta dig med mig, du kan komma och hälsa på under en längre period <3<3 Men just nu är det vääääldigt mkt asså, behöver komma här ifrån, behöver tänka, behöver bli stark! Är så mkt nu på samma gång, orka inte! Jag har bara jobb fram till Augusti nu, kan bli för längt (vilket jag hoppas på), du är den första jag kommer höra av mig till när jag är i Svea. Jag älskar dig Alexandra, har aldrig kommit så bra överens så fort som vi gjorde! jag saknar dig nu och kommer göra de masssssor i Norge! Du är min vän och jag kommer aldrig släppa taget om dig <3<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0