bäddat ner oss i sängen &...

... kollar på andra avenyn  som vanligt typ :)
men får nog snart ge oss för idag, min migrän börjar smyga sig på igen :/
ja som hade tänkt försöka gå iväg till skolan imorgon, men nu får vi se.
hoppas det försvinner under natten tillsammans med en tablett.
för ja tänker inte utsätta mig själv eller andra för att sitta i skolan med migrän.
tycker mest synd om dom få personerna som är i min närhet när det kryper på.
men a, vi får se iaf.. ska iaf hinna med & måla naglarna innan ja somnar.
innan ja biter av dom helt & hållet igen, känns att det var länge sen ja slutade bita.
men ja förstår ändå inte varför det lockar så förbannat när ja har omålade naglar :s
menmen, de kanske är så med vissa, i dont know!
ja har förresten inte fått en enda åsikt/svar på mina "frågor" ja stallde här om dagen.
kom igen nu, vad vill ni läsa om? kom med förslag. eller är ni sugna på en frågestund?
så svara på bara, ingenting är dumt, capish? ;) jaja, nu ska ja fortsätta kolla en stund.
vi hörs imorgon igen, puss & godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0