Mobilblogg

Tjingeling :) Lite uppdatering om i lördags tänkte ja :) Gjorde mig i ordning o knalla upp te emelie där hon, ken o en tjej te väntade på mig :p Sen kom moa o de vart riktigt kalas :p Kenny kom upp en stund sen gick vi ner mot haga, först förbi mamsen en sväng :) Väl nere så näcka ja o emelie o ken behöll faktiskt underkläder på åtminstone :p Haha, länge sen ja hade så kul som vi hade där :p Hade bara missat en liten detalj, o de va o ta me ombyte ner :p Fick gå i mitt linne te torget där pojkarna fick möta oss me trosor te mig :p Gick upp mot moa sen, skulle lämna en sak hos hennes mamma som måste fått en rolig chock när hon vakna :p Fyllekäka hos moa o gif o gick sen hemåt. Väl hemma upptäcker ja att impala har fått sina bebisar :D Blev en sen natt! :)

På söndagen kom mamsen hit o tingade 2 utav dom, sen va de emelies tur som också tog 2 :p Så nu är de bara 2 kvar, hoppas nån/nåra tar dom så ja slipper ha ihjäl dom. Alldeles nyss skulle vi precis lägga oss o babe som vanligt titta till dom o upptäcker att de fattades en.. Panik o rev hela sovrummet o hitta nummer 6 UNDER våran bäddmadrass :o Min puls gick upp te 300 kan ja lova. Så ja lär inte kunna sova.. Fy! Menmen, nu ska ja kela lite me min man ;) Hörs när vi hörs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0