Kvavt & äckligt väder :/


ja fy vilket äckligt väder de är idag. massa moln & kvavt.
igår va de värre, sol & typ 50 grader varmt :o
följde me mia in till örebro en sväng, höll seriöst på att avlida på bussen hem :s
anyway, träffade emelie som åkte samma buss hem.
bestämde oss för att gå & bada senare, så ja gick snällt hem.
sen kom mamsen & nasse en sväng, inväntade linus sen gick vi ner till mamsen.
lämnade hennes internet för att sen knalla bort till haga där ken, emelie & naddis va :)
badade & sen va de dags att röra sig hemåt, för dom andra iaf.
ja gick upp till mia, byggde naglar på henne så hon är fin inför arbetsintervjun :)
vart relativt nöjd, blev bra för att vara första gången :) så nu ska ja gö på mig själv också :)
när ja va klar följde hon & crille mig & mötte moa, tog en röka sen kom linus & mötte mig.
& gullegrisen hade gjort mat som stod & vänta på mig där hemma när ja kom inför dörrn.
de va riiiktigt uppskattat vill ja ju lova :)

idag får vi se va dagen har att erbjuda, känner mig som en överkörd bäver.
nu ska ja iaf gå från mamsen, hem & käka lite, sen får vi se :)
vi hörs när vi hörs ;) puss på er :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0