Heldag hos mamsen :) ♥


vart en heldag hos mamsen me gott sällskap idag :)
upp tidigt som attans, eller kanske inte men de kändes så :p
ner hit, käka sen satte alla igång att tatuera sig, en efter en :p
nu inväntar vi att klockan ska slå 00.00 så vi kan gå till sleven.
helgen har vart suuuper :) typ..

torsdags: ingen helgdag men iaf :p blev fotad av moahöna :)
fredag: moa fota mig & emelie :) samt sminkade oss osv. melinda va även me en sväng :)
lördag: moa, emelie & ken kom till mig, satt där medans ja gjorde mig i ordning osv.
gick ut på stan, nån timma eller så blev kaos men de styrdes upp.
träffade mysigt folk :) bl.a emil, sosso, rigge, vispen m.fl :)
vispen hade me sig rambo (långhårig schäfer) som ja är heeeelt förälskad i :)
samt en kompis till han hade me sig chelsie (amrikansk pittbull?) & ja blev kär :)
ujujuj :) kom hem ganska så sent, i vanlig ordning liksom :p 
neppnepp, de va nog allt för mig idag. 
vi hörs när vi hörs :* 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0