så arg så ja skakar, känns som en kniv i ryggen!

under denna tid har ja lagt ner så innihelvetes mycke tid, energi & pengar på er.
ja har gjort allt, ja har engagerat mig mer än ja kunde egentligen, men till vilken nytta?
helt plötsligt är ja inte lämplig som gudmor längre, tack som fan för den!
att komma 3 veckor innan förlossningen.. hur fan tror ni det känns?
om ni trodde att det skulle bli bättre under dessa 4 månader hade ni iaf kunnat förvarna.
men inte ens det, vafan är det för stil? men vad kan ja säga mer än tack?!
känner mig så jävla sviken just nu, så jävla utnyttjad.. & det bryr ni er om? inte ett skit!
mitt förtroende & min tillit kommer ni aldrig nånsin vinna igen, trodde ja visste var ja hade er.
men ack så fel man kan ha ibland, men kom ihåg en sak: räkna inte med mig längre!


Kommentarer
ammy

så jävla lågt gjort ! :s

2011-01-19 17:15:01
URL: http://mynameiisammy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0