....

usch vad åren har gått fort ändå, satt på fb & konstaterade att det är 5 år sen ja var 13 år.
ja var 13 år & livet var på topp, fr.o.m 19 Maj iaf. 2006 kom det in många underbara människor i mitt liv.
människor som ja än idag tänker på iaf hälften av min vakna tid. det känns som en evighet sen.
åren mellan 2006 - 2009 var dom bästa åren hitills.
ni blev som en liten extra familj, allt var så bra hos er, ja var ja & så var det.
tänk om man kunde vrida tillbaka tiden, det är min näst högsta önskan.
alla sommarkvällar/nätter ute på uteplatsen med underbara människor, promenader mitt i natten.
eller alla gånger vi var uppe & badade, eller spelade fotboll vid lysingeskolan..
när A slutade 9an & det vart en fruktansvärt rolig kväll på skolgården, det är sånt ja aldrig glömmer.
ja älskar er alla, var & en på ett eget vis! & mest av allt så saknar ja er..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0