Svar på tal


Kim om svar på tal:
Jag såg bilen, samma bil som det finns bilder på i din blogg. Bland skräpet fanns en lapp med ditt namn och adress. Klart nog?

SV: Nej absolut inte, för det stör mig fortfarande. I och med att som ja sa, den dagen du påstår att detta ska ha skett satt ja inte ens i en bil... & en lapp med mitt namn & min adress låter väldigt konstigt. & för det andra... bilder på bilen i min blogg? de är konstigt, för bilen ja åker finns inte med på denna blogg. så du kan ju va snäll att tala om för mig vad det var för bil du såg mig kasta ut skräp ifrån??

Kommentarer
Mowa

Att folk ens orkar hålla på;O ? ujjujj;)

2011-04-26 15:22:48
URL: http://mooaass.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0