svar på tal



Kim om svar på tal:
Jag har ingen aning om vem du är heller, det känns inte relevant heller, men jag vet att du slängde ut en drös sopor genom bilrutan igår. 

Men bra att det bara är nån enstaka gång, då kanske jag slipper plocka upp ditt skräp nån mer gång. Det försvinner liksom inte av sig själv.

Ps. Jag var inte intresserad av ett svar men jag fick ett ändå - lucky me

__________________________________________________________________________________

Om du inte vet vem ja är, hur kan då då för det första veta att de va ja som slängde ut skräp? & för det andra överhuvudtaget få tag i min blogg? & för det tredje så dagen du påstår ha sätt mig slänga ut skräp satt ja inte ens i en bil.. Men ja kanske gjorde det utan att ja vet om det? JÖSSES!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0