heldag hos höna ♥


tog bussen från hallsberg till askersund runt 08.45 imorse, lagom seg!
kom ner till moa, gjorde oss iordning, gick & hämta doris (mollys syster) uppe hos moas mamma.
efter det gick vi tillbaka & fixade med lite grejer, hoppas det löser sig till på fredag :/
ewe kom förbi en sväng, trevligttrevligt! ja hjälpte moa med hennes änglar medans ewe pilla med piercingar.
höna & ja gick ner på stan, först skoaffärn sen hamnen, där träffade vi maddis(moas syster)&sonny.
satt & hade det gött i solen innan vi gick vidare mot strandparken, fyfan vilket najs väder!
24+ & nästan vidstilla, böttgött! nickepicke & mahlin tittade förbi på en trevlig pratstund :)
sen var det dags att vandra mot bussen, mia mötte mig & följde mig ner till busstorget.
& så satt hon med mig tills min buss gick, gullegris! (: väl på bussen var det varmt som attan :s
& ACn hoppa inte igång förrän typ utanför stan, usch :s väl i hallsberg träffa ja pungis en snabbis :)
& så lilla papsen! hemåt efter det, lite käk & nu sitter ja här, skönt att vara hemma på sätt & vis.
nu ska ja påbörja den hemska packningen sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
spotify-listan på böttvolym som vanligt? jodå! ;p hörs sen, puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0