För mig är du värdefull ♥





no matter what så kommer du alltid vara no 1 för mig!
detta låter som en kärleksförklaring, men då får det fan göra det ;)
ja känner att ja är så dålig på att tala om för dig hur mycke du betyder för mig.
vi har många fina minnen tillsammans, & dom kommer alltid att finnas där.
med dig känner ja att ja kan dela min mörkaste hemligheter, lika så mina godaste skratt :)
du den första ja kan lita på till 1000, & det är väldigt länge sen ja kunde göra det.
ja vill aldrig mista dig, det har hänt en gång, & den fighten förde oss närmare.
men trotts det vill ja aldrig att det ska upprepas! ja kommer alltid finnas där för dig.
stå vid din sida & backa till fullt ut, för, för mig är du värdefull snuttis! ily ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0