äntligen..

funkar min blogg! har inte kunnat blogga sen sist, vet inte vad felet varit :s
men nu är ja tillbaka iaf :) eller just nu iaf, ska ivg ikväll/natt så detta blir nog mitt ända inlägg idag.
ska hoppa in i en dusch nu & göra mig iordning för att sen bli hämtad.
shit vad roligt ja ska ha! :)

anyway - varit i skolan idag. eller a, har varit där hela veckan men iaf :p
i onsdags åkte ja med moababy hem efter skolan, grejade lite hemma hos henne ;D
sen åkte ja buss hem, har inte åkt buss på evigheter :o så det var skönt!
igår gick vi heldag & allt löste sig med arbetskor osv så nästa vecka blir det verkstad! :D (y)
idag var våran mentor på ett toppen humör! (: bjöd först på frukost, sen fick vi fika på eftermiddagen.
smörgåstårta, yammie! :D & till råge på det fick vi tacos till lunch också, bra dag idag!
har fått riktigt mycke gjort i skolan denna vecka, så ja är bra nöjd med mig själv.

nehej, nu har ja inte tid med detta längre, shit vad ja är exalterad.
varför? i have no idé. hörs imorgon babes, pussen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0