rubiktorka ;s


sitter i soffan & tar ett par djupa andetag, behövande!
väntar på att larsson ska höra av sig, vilket ja inte tror han gör.
skulle ha tagit en kvällspromenad, ja ska ju nämligen satsa nu.
har gett mig fan på att börja gå ner i vikt igen, & stanna där denna gång!
____________________________________________________________

bästaste kusin kom en sväng på eftermiddan idag :D
hon skulle på arbetsintervju i kumla runt 6 så hon kom innan.
släppte av mig hos mamsen i hallsberg innan hon åkte.
följde me henne&nasse te netto & handla, sen hämta babe mig.
nu ska ja lägga mig, upp tidigt imorn, hämta matrial på kvarntorp.
har hemstudier fick ja reda på idag, tur tommy är ledig imorn.
gonatt lovers, lots of love too all of you :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0