fyfan!

fuck off på denna dag! är såå sur! uscha!
anyway, försov oss imorse, så fick åka te skolan till pass 2.
hade matte för första gången, & herregud är allt ja kan säga!
vilka jävla puckon! & ja... ska ja ha 4 terminer matte me den där.
då kommer dom få låsa in mig på mentalsjukhus ;s
vill tillbaka te virginska ( trodde aldrig ja skulle säga de ).
saknar nicklas... & stina... & faktiskt pamela ;/
men a... får la stå ut, hur nu de ska gå ;s
åkte iaf me klassen till arbesko i kumla & hämta ut stålhätta.
sen hem, babe nörda lite tvspel & ja satte mig vid datan.
efter de åkte vi te mamsen, böt på ninerna.
babe va ner te ica & hämta ut mitt ket från HM som hade kommit också :D
sen fick babe åka te netto & köpa ettika sen apoteket.
så nu har både ja & mamsen avlusat oss! fyfan!
har tamefan vart lusfri i 3 år & så kommer de nu.
så jävla äckligt ;s & de va ju liksom pricken över i:t idag.
får se va som väntar här näst?! uscha! tidigkväll ikväll.
så denna hemska dag tar slut nån gång, ska först häva i mig mina 5 cider.
kan ju bli roligt ;p jahanehe, ficka iordning lite här kanske?!
see you later fuckfaces! ;*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0