äckliga hora!

idag är de exakt ett år sen du förstörde mig ditt jävla äckel!
kommer aldrig nånsin kunna förlåta dig, för du har förstört.
du har tamefan förstört hela mig, du spräckte allt ja kämpat me.
ja hade kommit såå jävla långt me/i mig själv, fan ta dig!
denna dag har vart hemsk, du har funnits överallt.
fan! de är inte klokt, ja ser dig överallt & ditt äckliga hånflin.
du äcklar mig! du är en störd & sjuk människa, sök hjälp!
förstår inte att ja va så rädd att anmäla dig.
tänk om ja hade gjort de, då kanske du hade fattat.
insett att du är sjuk & behöver vård! ja vill låsa in dig.
men ja hoppas du mår bra & är nöjd me dig själv.
för annars förstår ja inte varför du gjorde en sån sak!
må du brinna i helvetet din jävla parasit!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0