- jag älskar dig!

moaälskling, ja älskar dig & ja finns här - vad som! i alla lägen.
ja sviker dig inte, ja kommer finnas & putta på dig.
ja går igenom detta me dig om så behövs, för du är bäst!
de vet du att du är. du är min klippa & nu tänker ja va din.
ja finns här om du behöver gråta ut, om du behöver en axel att luta dig mot.

denna dag tillägnar ja min bästa vän som har de hemskt just nu.
ja lider me henne, & ja försöker förstå henne - ja gör va ja kan.
& de kommer ja fortsätta gö! hon får ringa hyserisk.
hon får använda mig som boxningsäck, vad som, ja lämnar henne inte.
kommer stå vid hennes sida in to the end liksom.

moa lindqvist - ja älskar dig! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0