Dag 02 – Min första kärlek

Hm, jani .. Tänker inte räkna med alla dagis/lekis/lågstadie-förälskelser.
Så min första kärlek var nog Thom, jisses. Det är nog närmare 8 år sen :)
Då var jag alltså 10 & han 11, han var nyinflyttad till Vretstorp från örebro.
Astufft med en ny kille i klassen då ju, vart superbra vänner påengång & umgicks mycke på fritiden. Sen vet jag inte vad/hur eller när det hände, men vi vart tillsammans första gången i samma veva där. Från då & ca 6 år framåt hölls vi sådär fram & tillbaka & kunde inte bestämma oss - rätt komiskt när man tänker på det såhär i efterhand. Sista gången var vi förlovade, han bodde i princip hos mig & allt va jätte bra - jämfört med dom andra gångerna .. & det är absolut inget jag vill dra upp här, för både det & han är ett avslutat kapitel i mitt liv - sen en lång tid tillbaka! Idag är vi inte ens vänner, & jag tvivlar på om vi någonsinn kommer bli det igen.

Hela hans familj har varit som en extrafamilj, båda hans bröder (& han) har vart som bröder för mig. Älskar deras mamma & pappa, dom har alltid funnits där när jag behövt det & det är jag dom evigt tacksamma för. I dagsläget har jag bara sporadisk kontakt med den yngsta brodern - Jesper. Den älsta - Jocke, kan jag stöta på ibland & det är underbart, det är trotts allt han & jag som haft den bästa kontakten.

Nog om detta, nu vet ni en hel del om ' Min första kärlek ' :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0