Dag 01 - Presentera mig själv

Heter Alexandra & är 18 år. Kommer  från början. Född i Motala den 9de november -92 & har sen dess bott på många ställen så som - Hallsberg, Askersund, Sänna, Östansjö osv. Ja går nu mitt första år på fordonsprogrammet på John Norlander gymnasiet i Kumla. Innan de gick ja 2 år på Individuella programmet på Virginska skolan i Örebro. Pluggade upp mina kärnämnen & fick nåra plusämnen. Dom flesta åren i skolan har vart ganska jobbiga för mig & de har satt många spår. Ja har gjort en hel del socutredningar, gått på BUP vid ett tillfälle, haft kontakt me kuratorer på dom flesta skolor ja har gått. Men nu äntligen börjar de gå framåt. Visst, även ja - som så många andra, får självklart "återfall" & allt blir jobbigt en tid. Men de vänder relativt snabbt nu för tiden. 

Ja har pojkvän som ja idag bor tillsammans me, vi har också både en hund & en katt gemensamt. Han har hjälpt mig igenom mycke som har vart jobbigt. Han har funnits där när ja har vart på botten, alltid puttat på mig & stöttat mig va de än har handlat om. & ja är så glad att ja har honom.

Ja gillar
Mat; Mamsens lasagne, spagetti & köttfärssås, korvstroganoff osv.
Film; Mest komedi, lite "musikaler" osv.
Dricka; Just nu helt klart julmust. För övrigt, cola osv.

Ja ogillar
Mat; Blodpudding, falukorv, karré.
Film; Fantasy & action
Dricka; Hallonsoda, uäääk! 

      

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0