- vin & mys :)



nu sitter ja här igen :p har beställt lite skor.
2 par höga stövlar te mig, vinterskor te babe & vårskor te nasse :)
sen öronmuffar te mig, tittat på dom sååå länge nu.
& så passade ja på att klicka hem lite julklappar te babe & lillebruur.
suttit på facebook & fixat me mina fotoalbum & fått bilder av mickis.
sjuuukt gamla kort alltså :o laddar upp dom i nästa inlägg.

sitter faktiskt & tar ett glas vin & lyssnar på mamsens spotify lista.
ska käka lite god mat & spela alfapet ikväll :) kanske lite familjegeni också.
va även upp te lägenheten idag, mätte & kollade ut lite osv.
får påbörja flytten nästa vecka, guuuud va skönt! :D kommer bli kanon.
nu ska ja fortsätta på facebook tills lillebruur kommer hem :)


Kommentarer
moouuaa

fuck you slyyna dom beiga klicka jag hem igår ;O hahahxD ;)<3<3<3

2010-11-19 21:48:23
URL: http://mooaass.bloggplatsen.se
moouuaa

fuck you slyyna dom beiga klicka jag hem igår ;O hahahxD ;)<3<3<3

2010-11-19 21:48:43
URL: http://mooaass.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0