- nu är ja vaken igen


happhapp, nu har ja vaknat för idag. gick iofs upp först halv 10.
men gick & la mig rätt fort igen, orkade inte va vaken ;s svintrött!
käkat lite mat & så, ska strax åka ner till äckellägenheten & packa.
får stanna på ica & lite så & be om lådor bara, sen försöka hinna me massor.
sover iaf där inatt, så lite lär vi ju hinna me. ta me min säng hit imorn också :D
skönt de ska bli & få sova ordentligt. ska leta rätt på min kamera kabel också.
kan inte fortsätta hållas me mamsens lur nu, vill ha min kamera!
happhapp, blir inge mer bloggning idag iaf, inge internet där nere.
men innan ja åker ska ja visa va ja köpte på ikea i torsdas :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0