- helgen

lovade ju faktiskt en update om helgen, right? ;)
i fredas va ja iväg te skolan efter att ha vart hemma på torsdan.
gick bara halvdag sen hem & fixa lite, efter de hämta tommy mig.
körde ner mig till moa i askersund :) blev fix & dricka bål.
sen gick vi upp till sosso där de va "halloween fest".
va bara där en liten stund, sen rökte vi me kusin :)
efter de gick vi upp till kenny & träffade ken, ruuuligt.
rökte, tala lite & låna toaletten sen traska vi upp till mormor.
blev kvar där ett tag, talade en massa (y) :)

gick ner mot stan igen, satte oss på tullplan & vänta på tommy.
grisen kom & tyckte väl inte att vi skulle sitta där, menmen.
jävla puckon :s mötte gif som kom me mina grejer sen gick ja te shell.
åkte hemåt, väl hemma hade babe gjort fyllemat åt mig <3
slockna rätt så snabbt efter att ja hade käkat ;p

i lördas for vi iväg te karlskoga på eftermiddan, först träffa vi sandra.
& så träffade ja lilla isac för första gången också, hade me lite kläder åt han :)
efter de åkte vi över te marie&patrik :) så fick dom ket till bebisen också.
har ju fått reda på va de är för kön nu så de va lättare :D
va där te halv 12 - 12 sen åkte vi hemåt, helt slut.

i söndas - igår åkte vi upp te mamsen & dom i skogen :)
åkte me dom te pålsboda & handla, sen käka vi lite gott (y)
efter de skulle tommy skjutsa hem oss, fick kö ner till vägen :)
riktigt roligt va de, inte kört nånting sen i början av sommarn :s
väl hemma möblera vi om & började storstäda hela lägenheten.
gick på knä & dammsög hela lägenheten, duktig känner ja mig.

de va nog allt om helgen :) nöjda nu? ;) måste fan bli bättre på detta.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0