- heldag i örebro :)

vaknade tidigt idag, hade tänkt & haft sovmorron nu när de är lov.
ringde iaf angelica (kontaktperson) & vi bestämde att åka in till marieberg idag :)
sagt & gjort! hon hämtade mig & molly, stannade först i hallsberg.
va ju bara tvungen att köpa julmust - typiskt mig :D (y)
sen blev de marieberg, gick först in på djurcenter & köpte nytt halsband te Molly :)
efter de blev de att bara gå & kika i butikerna, mysigt :)
kom till HM & de va illa ;) blev body butter (betty boop), en julklapp...
& självklart en ny blomma tillhåret :D också typiskt mig :)
sen käkade vi på en helgod "resturang" mitt i gången eller va man säger ;p
blev lasagne för min del, soooom ja har längtat :D fast de va ingen hit :(
sen for vi till lågprismagasinet, ojojoj - mindre bra där alltså ;p
nya julgardiner, strumpor, en mössa, lite julklappar, duschtvål, spray till toan bla.
krokar, servetter & massa annat smått & gott, är iaf helnöjd.
sist blev de rusta :) julgran + pynt :), ansiktsmask & lite så.

när ja väl kommit hem & packat upp allt kunde ja inte hålla fingrarna i styr.
plockade upp granen & pyntade den på en gång ;p lite tidigt.
satte även upp dom nya gardinerna i vardagsrummet (y)
måste bara skaffa säkerhetsnålar & nåla upp dom, dom är lite långa.
men fint blir de, bilder på allt kommer inom kort, kanske inte idag men.
nu ska ja iaf rensa färdigt min dator som ska skickas iväg imorn :(
sen blir de lite käk & en film me babe & lillebruur hoppas ja.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0