gomorron!

försov mig idag, eller trodde ja iaf.
gick in på facebook & såg att vi visst var lediga ;p
sjukanmälde mig i onödan, duktigt! ;p

målade fondväggen igår, me hjälp av kusin :)
bilder på de kommer, idag ska ja hämta hem bokhyllan.
& sen får vi se om ja hittar nån färg så ja kan måla lite möbler.

på tisda följer angelica me mig in te örebro & köper en garderob :)
eftersom ja upptäckte att min är paj ;s men den har vart me ett tag.
sen på onsda har hon bokat tid så ja får gö mina efterlängtade naglar :D

sen måste ja köpa ny telefon också, hur ja nu ska få råd me de? ;s
min blev fuktskadad igår, så nu funkar inte 1an, så ja kan inte kolla saldo eller så.
skriva sms har blevi de värsta ja vet, gör ju .,?! osv me 1an.
menmen! nu ska ja sätta igång. kanske kommer mer senare :)
Pusssssssshej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0