23 Mars 2010



Jahaja, kom iväg te skolan idag också :) (Y)
Fick åka me baby in, han som va ledig :*
Fast iofs skulle han ändå in te skolan&plugga så ;p
Blev 2 lektioner, inte mycke gjort men ja va där.
Sista orkade ja verkligen inte. Han plocka upp mig sen hem.
Blev käk, & sova en stund som vanligt :) <3
Vaknade upp me jordens energi ;ooo
Tog me mig matteböckerna te köke direkt, satte mig.
Kom inte speciellt långt för ja hade ingen gradskiva hemma.
Plugga lite engelska ist (y) Lite förberedelse för imorn.
Sen datan en snabbis, sen gick ja jordens ryck.
Ville ut&gå, inte ofta ja får såna ryck ;p
Men kom på att rummet va tvunget att städas.
Så a, de roade ja mig me :) Fixade bokhyllan&lite så.
Får ju ny säng av MAMSEN på torsda&då blir ommöblering.

Imorrn äre&pallra sig upp tidigt igen.
Sista nationella i engelska, så sköööönt!
Så nu måste ja sova om ja ska komma iväg imorn.
Over&Out.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0