18 Mars 2010



Jahaja, igår då......
Bestämde mig för & va hemma från skolan eftersom de knövla me magen igen :/
Åkte me mamsen&dom in te örebro. Åkte först förbi skolan. Skulle hämta saker.
De första som händer är att ja&Pamela ryker ihop, ovanligt (NOT!).
Så a, fick inte me mig grejer. Gick te Stina, fick reda på nationella som vi hade i tisdas.
2,5 poäng ifrån VG på de första, känns så jävla bra :D :D :D :D :D
Sen blev de biltema, köpte toning te venton (y) :D Tack mamsen! <3
Sen mekonomen, vidare te klädjätten. & efter de marieberg :D !
Blev en svart klänning, ett vitt linne me knappar&ett par brillor på H&M :)
Sen ett till bikbok linne, ett blått denna gång. Ja kan inte leva utan dom (a)
& så fick ja nya snoddar&hårnålar & maaaaaaat! :D Justde, ett par leggins också.
Fyfan va skönt de va, sen kom vi hem, & ja&mamsen satte oss&beställde nya BHar också :)
Så gårdagen är ja toppen nöjd me! & mamma är världens bästa <3

Idag är ja också hemma, trodde antibiotikan skulle hjälpa men ikke.
Jävla skittabletter..... Så ha vart barnvakt åt Nasse hela förmiddan.
& ja är extra stålt över mamma, hon har tjatat sen ja pierca mig att hon också vill.
& igår, efter andra vändan inne i stan kom hon hem me en piercing :)

Nu - film&så, mat & plugga röver av mig under dan.
Over&Out.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0