14 Mars 2010



Jahaja, helgen i all sin glans eller? ;p
Freda; Körde Sofie fram&tillbaka mellan Ökna.
Hem, duscha ur håret, packa väskan&åka ner te klubben.
Plocka upp Angelica vid station, kom ner, gjorde mig iordning.
Folket börja komma (y) Spelade lite kort, sen kom dom sista.
Linus kom, vi sjöng, festade&hade de trevligt (y) :)
Vid 12 knalla vi hem te syster, efterfest! :D
Jävlar va kul vi hade... Sen hem vid halv 2.

Lörda; Barnvakt först en sväng, sen åkte mamma&dom te stan&fixa i lägenheten.
Sen kom Niclas&Emelie&hämta mig :) Åkte hem dit, blev kortspel, film&mys.
Satan va kallt de va, trodde ja skulle frysa ihjäl, men de gick ju bra.

Sönda; Tommy hämta mig, hem&käka sen ner te stan.
Ja&Robin gjorde klart de sista på våra rum, sen ner te Moa&Gif en snabbis.
Kom hem, Linus&ja åkte ut te Niclas igen :) Gjorde mat medans dom satt in ljudet.
Sen klippte ja honom, efter de blev de lite prat&så sen åkte vi hemåt.
Nu har ja precis kommi ur duschen, ska bädda rent i sängen&lägga mig så ja kommer upp imorn.

Bilder från festen i fredas kommer imorn eller så.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0