yeees!

nu har ja gått iordning på internetet, gööööött!
blir att tanka klart min serie de första ja gör ;p

gårdagen me grabbarna blev najs :) blev harge ist för unden.
kallt som satan vare! ;s sen iväg te rönneshytta :)
fikade & talade me angelica :) <3
& robin&lucas sprang runt på gårn, va kul & se.

ikväll blire party här hemma för mamsen ikväll :)
grilla, spela kubb&älspelet & dricka lite alkohol :)
de gillar vi som fan. sitter me nasse i soffan för tillfället.

tvn har inte funka på hela dagen så får nöja oss me " In the night garden "
visserligen äre ju lite tur att han älskar igelpigel & dom ;p

& MARIE, hör av dig!
vill veta va som händer <3


Kommentarer
Marie

JAG LEVER! men det är inte bra med mig :( ska dra till akuten nu, mitt tal har försämras massor :( kan inte säga vanliga ord rätt och läspar som bara den :( är i kga nu iaf! jag smsar dig imorgon <3

2010-06-21 00:07:51
URL: http://missmariesodermyr.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0