update!

Freda; åkte in me 07.17 tåget ;o mötte upp snuttan, knata bort te skolan.
upp te cafeterian, sen in i klassrummet. plockade ihop mina bilder.
sen fick vi jordgubbstårta ^^ & sen kom betygen........
JAG KLARADE G RAKT IGENOM!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
sen upp te hjalmarbergman teatern där vi hade avslutnings "show".
lite bra va de allt, sen ut. såg alla studenter :) bort & gratta karro.
sen åkte ja me papsen & dom, först te maxi sen te WUC.
lagom när vi hade kommi dit så kom mamsen, linn, niclas & nasse också :)
sen kom lucas & lovisa :) ja & lucas trängde oss igenom folkmassan.
hamnde längst fram iaf (y) sen kom dom ut :D fin han va, min älskling ^^
tog me han ner te mamsen & dom, han fick massa blommor & annat.
sen vidare bort te persson, han fick faktiskt blommor av mig :)
tyckte han va värd de! tala lite me victor. sen vare dags för grabbarna.
dom skulle ju åka dumper eller lastbil eller va de va på stan ;p
men ja åkte hem me mamsen & dom. korsetten kliade & fötterna gjorde ont.

väl hemma blev de lite vila. sen åkte tommy in & hämta babe.
hem & börja dricka ;p karro&marcus kom förbi.
men ja fick en migrän attack & blev sångliggandes tidigt ;/
synd men dom fixa ju resten iaf ;p mamsen & han la sig väl runt 3 ;p

Lördan; upp i tid, & de första linus gör är & knäcker en cider.
blev filmmys på kvällen & lite chips. (HUUUUA) måste ge oss.

Idag; Ääääcklige vackert väder! fick låna bilen te östansjö.
tog me oss mickis :) kom te bäcksjön & så va hela tjocka släckten där typ ;p
va där ett par timmar, skönt de va me årets första dopp :D
sen hem, mamma gjorde slingorna på mig ;p men har inte sett resultatet än ;p
efter de kom mickis&bejan, då va de bara & åka & bada igen ;p
blev väl en timma eller så, följde me dit & låna film.
nu sitter ja här & har precis kommit ur bastun, fan va najs!
blir film & sen sova. se va morrondagen har att erbjuda :)
___________________________________________________________________________

saknar min Marie! :( <3
saknar mitt gamla liv......
saknar dom.... dom två speciella.... eller tre!
saknar allt, saknar för mycke.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0