rubrik?

inte en aning va ja ska dopa detta inlägg te ;s
sov bra jävla länge imorse, gick upp strax efter 2 ;o
lagt in mina kläder i garderoberna, mamsen hjälpte mig :) <3
sen va vi iväg & köpte glass & lite så :)
drog ner te ica senare på eftermiddan, köpte cigg.
sen vidare te kumla & tanka.
blev "klockade" av snutarna på vägen dit ;s
jäfla idioter.

läste på NA igår om askersunds cruisingen igår också.
dom stänger av 23.00, jävlar va blåsta dom är.
hoppas verkligen dom ändrar sig, så jävla arg!

funderar på att beställa hem lite gardiner&mattor.
& kanske lite annat gojs ;p typ ljushållare&sånt ;p
mig i ett nötskal (a) fick bekräftelse på datan idag!
ordern skickades från tele2 idag! :D :D :D
så denna vecka kommer min nya dator :D :D :D
men kommer bli jobbigt som fan att lämna ifrån mig denna.
den är&har vart min stora kärlek i 3 år snart ;s
men den lämnar ju iaf inte huset, pjuuuuuh!

nej, nu film sen sova.
är en dag imorn också.
natti!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0