im feeling good!

ja hann me nästan allt ja skulle idag, ja känner mig nöjd :)
hjälpte mamsen att måla datarummet, gjorde iording på rummet.
plockade in kläder i garderoberna, bädda rent i sängen.
dammsög tre gånger på rummet ;b & sen bäddmadrassen :)
gjorde iordning målningen i ramen & hängde upp.
sen gjorde ja jätte fint på vårt lilla "databord" :)
gjorde iording gardinen & hängde upp ljusgrejer på stången.
men skippade ramen te myggnätet, gjorde bara plankor.
kom på sen att ja gör de lite enklare & bara köper nät & häftar fast.

känner mig riktigt efektiv, redigt nöjd me mig själv.
it feels good! & nu blir de film & mys me min kärlek & lucas :)
sen blire sova, mamsen fyller ju imorn så de blir kalas.
& så kommer svärmor me nya täcken & kuddar :')
& förhoppningsvis lite mattor ;b
wellwell, goodnight!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0