goodmorning sunshines!

sov till efter 2 idag igen ;s fan alltså.
vafan äre som händer ? blir lite orolig.
halva dan har ju gått när man vaknar, ska börja me väckarklocka.
struntar i om de är sommarlov, behöver iaf inte sova bort dagarna.

blev en snabbis i bäcksjön igår, kallt som satan ;s
men nu bär de strax iväg te unden me grabbarna :)
hoppas på liiiiiite varmare vatten där.
sen hem & försöka få igång på glocalnet internetet som ska va i min data.
fick ta tommys nu eftersom mitt 3vecko surf gick ut inatt.
väntar bara på intenet så mina säsonger av 3 kronor kan ladda klart :D
fyfan va gött de ska bli me lite nostalgi! :)

sen ska ja sätta mig & leta på lite andra serier som gick när ja va mindre.
typ rederiet, skilda världar, vita lögner & de svenska vänner.
ja kommer bli svinnöjd om ja får hem de :)
finns de inte att tanka får ja nog överväga att beställa nånstan.
för ja SKA ha't!

nej nu finns de ingen tid för detta längre.
packa ihop lite så vi är klara.
see you later lovers!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0