gomorron!


weey, en bild på mig själv, de va längesen ;p
är hemma idag också, fyfan va ja inte mår bra ;/
& imorn äre avslutning & studenten.

va iväg & gjorde mina naglar igår.
vart bra nöjd :) inte så flickigt så ;p
började runt kvart i 5 & va klara 20 över 7.

idag ska ja in te skopunkten me angelica & köpa mina skor :)
mötet igår gick kanon, förutom att ja blir flyttad te hallsberg!
vilket ja inte ville! menmen ;/




sådär blev de :)
nu ska ja fixa lite sen blire snart käk! :D:D
uppdaterar när ja kommer hem sen.




Kommentarer
tobbs

Här har ni chansen att få vara med på min blogg!



www.tobbs.se



Han eller hon som gissar rätt får vara med på bloggen med för- och efternamn även en bild kan läggas upp om så önskas!



Så ta chansen nu!

2010-06-03 15:35:30
URL: http://tobbs.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0