gokväll [:

ahaaaj! ;D sitter här nu, har egentligen inte hunni me någe av de ja planera.
hjälpte bara babe att lufta bromsarna sen iväg på en roadtripp me mamsen&tommy :) 
så nu sitter ja här & tittar fb för sista gången idag, blir strax ner & kolla tre kronor. 
imorn blire att besikta bilen igen, & de va då själve fan om de inte går denna gång! 
sen hem & fixa iordning de sista, för sen åker vi tidigt på torsda :) 

stod btw i duschen förut & fick min andra panikupplevelse ;s
sist ja duscha kröp de ett jävla äckel på min fot, ja höll seriöst på att dö! 
& idag satt de en precis åvanför babes huve, så ja vägrar duscha hemma.
så imorn ska ja få låna mickis dusch & raka bene inför power, kan inte se ut såhär ;b
ja som aldrig annars bryr mig har fan insett de nu ;b
kanske är för ja går lättklädd & inte vill visa min skog för halva svergie ;b
så, nej, måste gö någe åt de, & de ska ja ;p sen ska ja börja plocka fram viktiga saker redan idag.
annars kommer ja glömma hälften. fyfan, ja är dålig på komma ihåg ;D

hepphepp... justjävlar... btw, tack; merisha för den fina kommentaren & desamma :))
nejnej, ner på nedervåningen & fixa. natti lovers! 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0