bad day today

bra start på morronen, eller kanske inte (?)
fick tid hos läkarn 10.20, åkte ner lite tidigare me nasse.
inne hos gunilla sen iväg te väntrummet, fick en jätte bra (y)
hade stora halsmandlar, va nu de innebär ;s
sen fick ja gå iväg te labbet & ta stick i fingre, tur ja slapp odling iaf.
tillbaka te läkarn, fick pencilin, ventolin&mer bricanyl ;s
10 dar ska ja äta den där jävla pencilinen, fan!

nu har ja precis fått i mig lite mat me nasse&mamsen.
ska lägga mig i soffan & se om de är nå vettigt på tvn.
annars går ja nog fan ner & lägger mig en stund ist.



Kommentarer
sofie

hej jag gillar din blogg :) den är super cool juh :)

är du medlem på bloglovin? :)

kram!

2010-07-30 17:37:32
URL: http://tiiepsofiee.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0