25 Januari 2010



fyfan vilken hemsk jävla dag alltså!
värsta dagen på väääligt länge.....
vaknade på topp humör imorse
( för ovanlighetensskull ).
de första som händer är att männskan
ja har mest av allt skickar jordens
fetaste jävla cp sms. då lacka ja.

kom te skolan, me mia, tur hon va me idag.
de gick skit bra på matten, verkligen liksom.
efter de skulle ja lämna in min gymnasie ansökan,
där, väääärldens bakslag......

skolan ja hade sökt ( tullängen ) hade inte tungmek ( som ja hade sökt ).
finns tydligen bara två skolor i örebro län som har den inriktingen.
& nu då? va min första tanke. fordons utbildningar är tydligen inge bra
& allé sätter ja inte min fot på, aldriiiiiig!!
kom ut, ringde mamsen, bröt ihop totalt.
tjutit som en gris största delen av dagen.
kändes förjävligt!

gick o käka me mia&linus efter skolan - subway (y)
sen HM, fick 2 nya blommor te håret&lösnaglar :)
sen kila vi vidare mot needle deamond där mamsen
& dom plocka upp mig&linus. ut te ÖB. handlade lite.
stan, marieberg, willys, sen hem.
fick en ny tröja av mamma&tommy,
& en ny efterlängtad korsordstidning <3
__________________________________________________________________

paradise hotel har precis slutat, stefan åkte hem idag (Y) & (N)
nu blire att avsluta detta, sen jävlar ska ja sova. hela kroppen är typ död efter denna dag.
imorn hoppas ja på att ja mår bättre, får se hur de går. får nog söka te Presterud.

Nattinatt ;*
/ Lillan

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0