PANIK!

nej ja tänker inte lägga upp nån bild,
för de finns ingen bild som ens är i närheten av alla känslor!
allt har gjort en tvärvändning nu, dragit mig neråt igen,
o de va ju de sista ja ville.
efter i fredas har ja inte vart mig själv för fem öre.
ja får panik/ångest attacker titt som tätt.
ja går runt som en sönderpundad zoombie,
o de är ju verkligen de ja vill?! sån ja vill va?! NEJ!

men ja kan inte styra de längre....
ja trodde inte att någe skulle kunna dra ner mig igen.
nu när ja mått så pass bra så länge, för o va ja iaf.
men sen kom DU, ditt jävla svin, jävla äckel!
o förstör ALLTING! du har förstört mig, mitt liv, min personlighet.
du äcklar mig! du är de värsta ja nånsin har vart me om.

ja ja gnäller, eller som ja ser de - skriver av mig på en ÖPPEN blogg.
so what?! ingen som tvingar er att läsa... helt upp te er själv.

& nu skiter ja ärligt i detta!
gonatt!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0