5 Februari 2010



Först skolan, baby mötte mig på station.
En lektion, genomgång te nationella - igen!
Sen mötte vi upp Mia o åkte hem te mig.
Packa va ja skulle ha o lite så, sen gick vi upp på hallsberg.
Ica, bolaget o sen upp te bussen.
Tog bussen hem te henne, sen kom Thessa&Niclas :)
Satte i löshåret på mig&Mia, käkade, gjorde oss klara osv.
Åkte te maxi o handla cola ;p & efter de bar de iväg te mamsen en snabbis.
& sen vidare in te örebro. Träffa Gustav & några te.
Max efter de & träffade Niclas&nån kompis te han från Tidaholm :)
De va vääääldans efterlängtat :D

Träffade Sofie, Johan, Bullen mfl inne på mässan.
Trevligt :) Blev en tidig kväll för mig iaf.
Liiiite onykter ;p

Over&Out.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0