3 Februari 2010

paniken kryper intill me jämna mellanrum,
ångesten kommer då&då, men för vad?
JAG GJORDE INGET FEL!

ja är rädd för mörkret, ja är rädd när nån höjer rösten,
ja blir rädd när ja blir intryckt i ett hörn, ja blir rädd när
de är för mycke människor runt omkring mig, ja blir
rädd för ALLTING efter i fredas. ja är till&me rädd för
mig själv - igen! ja sa att ingen skulle få mig te de igen.
men titta, du lyckades. hoppas du är nöjd nu?!
___________________________________________________

kom inte iväg te skolan idag - suck!
i princip helt insnöade, jävla kommun som inte har lärt sig 
ploga ordentligt! fick stanna hemma, knarkat OC hela dagen.
sen ringde lilla håkan & fråga om ja bjöd på kaffe. 
& snäll som ja är satte ja på kaffe :)
han stannade en stund&vi talade om i princip allt mellan himmel&jord.
de va riktigt skönt, så länge sen nu....

nu ska ja sova, sen om ja kommer iväg imorn ;s
SKA iaf in o köpa mitt löshår& som pricken över i:t,
som ja har väntat på hela vintern - ett par uggs :)

Over&out. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0