Dag 11 – Mina syskon


Detta är då min yngsta lillebror Sebastian. Han är född den 16 September 2008 på BB i Örebro. Han kom som en guldklimp, som gjord för att göra alla lyckliga. Idag är han 2 år och 3 månader. Han växer så det knakar och han gör framsteg varje dag. Jag älskar han, det har jag alltid gjort - i varje sekund och det kommer jag också alltid att göra ♥


Detta är min älsta lillebror Robin. Han är född den 7 Januari 1997 på BB i Örebro. Vi likaså jag och Sebastian har bara samma mamma. Robin är idag 13 år, han är snart tonåring faktiskt :) Vi har gått igenom mycke tillsammans, han har alltid funnits där och tvärtom. Inget kommer någonsin kunna skilja oss åt, vi är som Jing&Jang. Robin går i 7an nu på Transtens skolan i Hallsberg. Även honom älskar jag, alltid gjort och kommer alltid att göra.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0