Dag 09 – Min tro

Jag tror inte på gud, inte på djävulen eller något liknande.
Jag istället tror på andar. Spöken, aktiviteter osv. Det gör jag pga att jag är fruktansvärt mottaglig för sådant. Jag ser gestaler, hör olika saker & upplever både med det ena med det andra. Men jag är inte rädd, jag är facinerad snarare, jag tycker det är jätte spännande & jag är jätte intresserad av det. På söndags nätterna ligger jag tex & kollar på bla most hunted & en massa andra bra pogram som går på tv4+. Jag läser också mycke på internet & pratar med andra "mottagliga" människor om allt detta.

Det är min tro & det är det ända jag har någon som helst tro för.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0