Dag 08 – Ett ögonblick

Ja, jag har inte en aning om vad jag ska skriva för specifierat här.
Det finns så många ögonblick, med det första jag kommer & tänka på är den 16 september 2008. Jag satt på en buss från Askersund hem till huset i Sänna, jag hade vart på praktiken & haft med mig lillebruur. Dagen innan åkte min höggravida mamma in till BB och dom skulle starta henne. Den 16de ringde hon mig, hon ville tala me lillebruur först, de fick hon väl, dom sa inte så mycke sen fick jag luren. Hon sa lugnt & sansat att jag hade fått en lillebror, jag kan inte beskriva känslorna just då alltså! Det var helt underbart, jag blev så glad.
Jag skrek rätt ut i hela bussen, jag var så glad. Det första jag gjorde var att skicka sms till alla som undrat hur det gått osv. Senare på kvällen kom Linn & Mormor med smörgåstårta. Jag fick se bilder som Linn tagit inne på BB eftersom hon var med mamma på förlossningen, jag vart helt förtrollad. Dagen efter blev jag & lillebruur hämtade för att åka in till mamma på BB, jag & lillebruur slogs om vem som skulle först in i salen. När vi väl fick syn på honom skedde allt i slowmotion, allt var så fint! Glömmer det aldrig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0