- helgupdate

nu har ja varit dålig igen, har ju inte uppdaterat er sen i lördags.
& det drabbar ju inte bara er, utan mig också eftersom att ja måste skriva ett långt inlägg nu :p

anyway, kom iaf iväg i lördags tillslut :) tog reda på vad det var för fel på bilen & fick låna tommys.
åkte först & lämnade lillebruur i Hallsberg, vidare till Brändåsen för att köpa cigg & korv.
efter det for vi iväg till Fjugesta & hämta Nicke & sen mot Kumla.
var inge folk alls när vi kom dit typ, gick iaf in & började beställa i baren.
började dröpa in mer & mer folk, riktigt trevligt med så många man kände :)
tillslut började bandet spela & då var ju min kväll förgylld, shakade som satan - som vanligt :)
fick tom med mamsen upp & dansa, det var riktigt roligt att ha med henne.
blev en riktigt lyckad kväll & inte speciellt sådär jätte full som det annars är lätt att bli.

igår, söndag fick vi hem bilen, lagad! & ni anar inte hur skönt det var.
tog med oss lillebruur & åkte till Åsbro för att lämna tommy & sen till papsen i Östansjö en sväng.
fick min julklapp - tack! efter det drog vi oss till svärmor med familj i Karlskoga.
riktigt trevligt att umgås :) fick en massa mat, sen kollade vi på gamla kort & spelade Skip-bo.
följde även med ungarna upp till konsum & löste ut deras lotter, passade på att köpa klappar till dom.
blev kvar där tills ganska så sent & hade att göra i ca 1,5 - 2 timmar på vägen hem.
shit vilket väder! insane! kom iaf hem runt 02.30 & la oss för att se en film som vi stängde av efter 15 min :p

idag har inte hänt allt för mycke, babe var snäll & åkte till Hallsberg förut.
köpte hårfärg till mig så nu sitter vi båda två med knallrött i huvet :p
ska raka han på sidorna imorn & ja ska färga underhåret svart.
ska bli skönt att få håret som ja vill igen, men har iaf varit duktig.
har inte färgat det sen ja var iväg & klippte mig (y)
nä, nu lite kvällsmat innan det är dags att skölja. kommer bilder senare ikväll.

Kommentarer
Malin

ser bra ut.. lite mer bilder så (y)

2010-12-28 19:41:56
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0